Cum să cumperi

Cum comand?


1/ prin adăugarea produselor în coșul de cumpărături pe și completarea ulterioară a formularului de comandă

2/ apelând linia pentru relații cu clienții (în zilele lucrătoare, între orele 9 şi 17)
  – operatorul nostru va fi bucuros să completeze comanda cu dvs.
    prețul apelării la linia pentru relaţii cu clienții este dat de tariful operatorului dvs. de telefonie.

Cum plătesc?


Plata se face la livrare

Produsele se achită în momentul preluării de la curier.
Contravaloarea comenzii se achită în numerar.

În ce mod se va transporta coletul?


Coletul este expediat prin intermediul serviciului de curierat selectat. Produsele sunt ambalate în colete securizate, asigurate la valoarea integrală a acestora și trimise direct la adresa destinatarului.

Cum procedez în caz de deteriorare a produselor în timpul transportului?


Bunurile livrate trebuie verificate cu atenție, la preluarea coletului de la transportator. Nu preluați coletul, dacă este deteriorat.

În cazul în care produsele sunt deteriorate, chiar dacă ambalajul a fost intact, trebuie să informați mai întâi serviciul de curierat care a livrat coletul, în ziua livrării, apoi să ne contactați.


Dacă aveți întrebări, nu ezitați să contactați (în zile lucrătoare, între orele 9 - 17).
Atenționare prețul apelării la linia pentru relaţii cu clienții este dat de tariful operatorului dvs. de telefonie.