Partener de încredere pentru colecționarii de monede și medalii comemorative de aur și argint

Cum să cumperi

Cum comand?


1/ prin adăugarea produselor în coșul de cumpărături  și completarea ulterioară a formularului de comandă

2/ apelând linia pentru relații cu clienții (în zilele lucrătoare, între orele 9 şi 17)
  – operatorul nostru va fi bucuros să completeze comanda cu dvs.
    prețul apelării la linia pentru relaţii cu clienții este dat de tariful operatorului dvs. de telefonie.

Cum plătesc?


Plata cu cardul
Pentru produsele comandate veți plăti imediat după plasarea comenzii prin intermediul portalului de plată independent ComGate Payments, care este o entitate autorizată pentru tranzacțiile de plată supuse supravegherii Băncii Naționale. Plata dumneavoastră va fi apoi creditată în contul dumneavoastră de client și produsele vor fi trimise cât mai curând posibil. La predarea coletului, transportatorul nu mai are dreptul să colecteze nicio sumă în numerar.

Plata la livrarea produselor (ramburs)
Achitați contravaloarea produselor comandate în momentul preluării acestora de la transportator. Suma o plătiți numerar, direct curierului la predarea coletului.

Plata la factură cu termen
Achitați contravaloarea produselor comandate după livrarea acestora, în termenul de plată menționat pe factura anexată. Pentru plată, vă rugăm să utilizați contul RO89BACX0000001758386003 UniCredit Bank România și să precizați întotdeauna simbolul variabil de plată (numărul facturii). Vă rugăm să rețineți că, în acest caz, transportatorul nu are dreptul să încaseze nicio sumă în numerar la predarea produselor.

 

În ce mod se va transporta coletul?


Coletul este expediat prin intermediul serviciului de curierat selectat. Produsele sunt ambalate în colete securizate, asigurate la valoarea integrală a acestora și trimise direct la adresa destinatarului.

Cum procedez în caz de deteriorare a produselor în timpul transportului?


Bunurile livrate trebuie verificate cu atenție, la preluarea coletului de la transportator. Nu preluați coletul, dacă este deteriorat.

În cazul în care produsele sunt deteriorate, chiar dacă ambalajul a fost intact, trebuie să informați mai întâi serviciul de curierat care a livrat coletul, în ziua livrării, apoi să ne contactați.


Dacă aveți întrebări, nu ezitați să contactați la serviciul nostru de relații cu cliențiiserviciul de relații cu clienții vă stă la dispoziție la numărul de telefon 0352 802 802 (în zile lucrătoare, între orele 9 - 17).
Atenționare prețul apelării la linia pentru relaţii cu clienții este dat de tariful operatorului dvs. de telefonie.