Cum comand ?

1/ prin adăugarea produselor în coșul de cumpărături pe și completarea ulterioară a formularului de comandă

2/ apelând linia pentru relații cu clienții (în zilele lucrătoare, între orele 9 şi 17)

– operatorul nostru va fi bucuros să completeze comanda cu dvs. prețul apelării la linia pentru relaţii cu clienții este dat de tariful operatorului dvs. de telefonie.


Cum plătesc ?

Plata se face la livrare

Produsele se achită în momentul preluării de la curier.
Contravaloarea comenzii se achită în numerar.


În ce mod se va transporta coletul ?

Coletul este expediat prin intermediul serviciului de curierat selectat. Produsele sunt ambalate în colete securizate, asigurate la valoarea integrală a acestora și trimise direct la adresa destinatarului.


Cum procedez în caz de deteriorare a produselor în timpul transportului ?

Bunurile livrate trebuie verificate cu atenție, la preluarea coletului de la transportator. Nu preluați coletul, dacă este deteriorat.

În cazul în care produsele sunt deteriorate, chiar dacă ambalajul a fost intact, trebuie să informați mai întâi serviciul de curierat care a livrat coletul, în ziua livrării, apoi să ne contactați.

Dacă aveți întrebări, nu ezitați să contactați (în zile lucrătoare, între orele 9 - 17).
Atenționare prețul apelării la linia pentru relaţii cu clienții este dat de tariful operatorului dvs. de telefonie.

Acest site utilizează cookie-uri pentru a furniza servicii, pentru a personaliza anunțurile și pentru a analiza traficul. Prin utilizarea acestui site, sunteti de acord cu acest lucru. Informatii despre cookies